Skoči na vsebino
Kam v občini Črnomelj v Občini Črnomelj
Logotip Občine Črnomelj
Gumb išči | 

Zapri iskalnik

Zaposleni

Seznam uradnih oseb pooblaščenih za vodenje in odločanje v upravnih postopkih 2025

Organigram:

ORGANIGRAM.png



Direktorica občinske uprave

Področje dela: neposredno vodi občinsko upravo, izdaja odločbe v upravnem postopku na 1. stopnji, skrbi za zakonito, učinkovito in smotrno opravljanje nalog občinske uprave, opravlja najzahtevnejše naloge občinske uprave in vodi ter sodeluje v najzahtevnejših projektnih skupinah v občini, organizira in koordinira delo delavcev v občinski upravi in jim nudi strokovno pomoč, razporeja delo med delavci v občinski upravi, skrbi za delovno disciplino, skrbi in je odgovorna za dosledno izvajanje zakona o splošnem upravnem postopku in drugih predpisov o upravnem postopku, zagotavlja vodenje evidence o upravnih stvareh v skladu s predpisi.

Kabinet župana

Kabinet župana opravlja strokovna, organizacijska, koordinativna in administrativno-tehnična opravila za potrebe župana, podžupana in direktorice občinske uprave. Pripravlja novinarske konference in skrbi za komuniciranje z mediji in informiranje javnosti.

Kabinet organizira in skrbi za izvajanje opravil v zvezi s poslovnimi dogodki občine ter organizira in izvaja protokolarne zadeve

Področje dela: vodenje kabineta župana, stik z županom, organizacija sestankov in razgovorov pri županu, organizacija poslovnih in protokolarnih dogodkov, sprejemov, delovnih srečanj ter javnih prireditev, občinski praznik, izvajanje strokovnih in administrativnih nalog kabineta župana

Področje dela: objave na spletni strani in družbenih omrežjih, priprava različnih grafičnih gradiv, pomoč pri organizaciji protokolarnih dogodkov, sprejemov, delovnih srečanj in javnih prireditev, občinski praznik, izvajanje strokovnih in administrativnih nalog kabineta župana

Področje dela: opravljanje nalog za občinski svet, lokalne volitve, evidenca prisotnosti, izvajanje strokovnih in administrativnih nalog kabineta župana

Projektna pisarna

Naloge projektne pisarne so:

  • spremljanje in sodelovanje pri oblikovanju vseh razvojnih dokumentov na ravni države, regije in občine,
  • spremljanje evropskih in slovenskih politik na področju črpanja EU sredstev,
  • spremljanje razpisov EU in SLO,
  • načrtovanje in pripravljanje projektov in vse potrebne dokumentacije za prijavo na razpise za črpanje EU sredstev,
  • iskanje projektnih partnerstev,
  • koordiniranje vseh projektov v občinski upravi (vodenje evidence vseh projektov po statusu izvajanja, spremljanje izvrševanja nalog na projektih ter sledenje finančnim in terminskim planom),
  • vodenje in sodelovanje v najzahtevnejših projektnih skupinah,
  • svetovanje in pomoč javnim zavodom na področju črpanja EU sredstev
  • izvajanje neposredne pomoči pri vodenju strokovnih nalog na delu delovnega področja občine,
  • neposredna strokovna pomoč direktorju občinske uprave.

Oddelek za splošne in pravne zadeve

Oddelek za splošne in pravne zadeve opravlja upravne in strokovne naloge na področjih: naloge glavne pisarne (sprejemna pisarna in arhiv), pravne zadeve, premoženjsko pravne zadeve, stanovanjske zadeve, poslovni prostori, zavarovanje in varovanje občinskega premoženja,  varstvo osebnih podatkov, dostop do informacij javnega značaja, integriteta in preprečevanje korupcije, naloge v zvezi z vzdrževanjem prostorov in opreme občinske uprave, kadrovske zadeve občinskega sveta, lokalne volitve, zaščita in reševanje, varstvo pred naravnimi nesrečami, varstvo pred požarom in druge splošne naloge.

Področje dela: vodenje oddelka, pravne zadeve, sodni postopki, kadrovske zadeve iz pristojnosti občinskega sveta, Komisija za mandatna vprašanja, volitev in imenovanja, Statutarno pravna komisija, lokalne volitve

Področje dela: sprejemna pisarna in arhiv - sprejem in oddaja pošiljk, evidentiranje dokumentov, plačila upravnih taks, varstvo dokumentarnega in arhivskega gradiva

Področje dela: sprejemna pisarna in arhiv - sprejem in oddaja pošiljk, evidentiranje dokumentov, plačila upravnih taks, varstvo dokumentarnega in arhivskega gradiva

Področje dela:  služnostne pravice, urejanje zemljiškoknjižnega in dejanskega stanja nepremičnin, oddaja  premoženja v upravljanje JZ in KS, agrarne skupnosti

Področje dela: varstvo osebnih podatkov, informacije javnega značaja, integriteta in preprečevanje korupcije, digitalizacija OU, urejanje prostorov OU in druge splošne naloge

Področje dela: pravne zadeve, sodni postopki, prodaje in menjave občinskega premoženja, stavbne pravice, gospodarjenje z gozdovi, urejanje zemljiškoknjižnega in dejanskega stanja nepremičnin

Področje dela: pridobivanje nepremičnin za potrebe občine, najemanje in oddaja zemljišč, prodaja in menjava  nepremičnega premoženja, urejanje zemljiškoknjižnega in dejanskega stanja nepremičnin

Področje dela: sprejemna pisarna in arhiv - sprejem in oddaja pošiljk, evidentiranje dokumentov, plačila upravnih taks, varstvo dokumentarnega in arhivskega gradiva

Področje dela: stanovanjske zadeve – oddaja in najem neprofitnih in kadrovskih stanovanj, oddaja in najem poslovnih prostorov, zavarovanje premoženja občine in javnih zavodov

Področje dela: Zaščita, reševanje in varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, požarna varnost, ocenjevanje škode po naravnih nesrečah,  varovanje premoženja občine in OU in druge splošne naloge v stavbi OU.

Oddelek za okolje, prostor in gospodarstvo

Upravne in strokovne naloge na področjih: urejanje prostora, prostorski razvoj in načrtovanje, prostorski ukrepi, zbirke prostorskih podatkov, prostorski akti, posegi v prostor, opremljanje zemljišč za gradnjo, odmera komunalnega prispevka in odmera nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča, varovanje okolja, sanacije posledic obremenitve okolja, sanacije posledic naravnih nesreč, dejavnosti gospodarske javne službe (oskrba s pitno vodo in vzdrževanje vodovodnih sistemov, odvajanje in čiščenje komunalnih odpadnih in padavinskih voda, ravnanje s komunalnimi odpadki, javna snaga in čiščenje javnih površin, urejanje javnih poti, površin za pešce in zelenih površin, vzdrževanje občinskih cest, urejanje pokopališč, urejanje in vzdrževanje javnih tržnic, urejanje javnih parkirišč, javna razsvetljava), urejanje prometa in varnost v prometu, ohranjanje in varovanje stavbne (nepremične) kulturne dediščine, pospeševanje gospodarskih dejavnosti, podjetništva in obrti, kmetijske dejavnosti in turizma, razvoj podeželja.

Naloge občinskega urbanista za Občino Črnomelj izvaja:
Tina Rupar Kobe, občinska urbanistka

Področje dela: vodenje oddelka za okolje, prostor in gospodarstvo; vodenje projektov financiranih iz lastnih virov občine in sofinanciranih s strani države in EU

Področje dela: mnenja in soglasja k projektu za pridobitev gradbenega dovoljenja, priglasitev in soglasja glede skladnosti manjše rekonstrukcije s prostorskim aktom, javni razpis za sofinanciranje obnove nepremične kulturne dediščine 

Področje dela: izdaja lokacijskih informacij, vzdrževanje komasacijskih območij, vzdrževanje poljskih poti in poti ob meji, ocena škode ob naravnih nesrečah,  projekti s področja Programa razvoja podeželja

Področje dela: koncesija za oskrbo zapuščenih živali, javni razpis s področja lastniških živali, subvencija prevoza pitne vode, vzdrževanje vodnih virov, izdaja potrdil o prejemu sredstev iz občinskega proračuna, oglaševanje, obratovalni časi gostinskih obratov, soglasja za prodajo blaga zunaj prodajaln, izdaja potrdil za organizirane prireditve in shode

Področje dela: obnova in vzdrževanje občinskih cest, vodovodi, kanalizacije, ravnanje s komunalnimi odpadki, zapore cest, soglasja za posegenje v varovalni pas občinske ceste, projektni pogoji, kategorizacija občinskih cest, vzdrževanje gozdnih cest 

Področje dela: komunalni prispevek, geodetske odmere (urejanje meja v lasti občine), množično vrednotenje nepremičnin, sodelovanje pri pripravi projektne dokumentacije

Področje dela:  nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča (NUSZ), javni razpis za področje gospodarstva, javni razpis za male komunalne čistilne naprave, tržnica, uporaba javnih površin, taborjenje v občini, ureditev začasnih parkirišč v času poletne sezone, turistična taksa, vzdrževanje vztopno-iztopnih mest na reki Kolpi, DMO

Področje dela: področje kmetijstva in javni razpisi s področja kmetijstva, javni razpis za sofinanciranje programov turističnih društev, upravljanje z vodnimi viri, plovbni režim, varstvo okolja

Področje dela: občinsko prostorsko načrtovanje (OPN), občinski podrobni prostorski načrti (OPPN), regionalni prostorski program, vzpostavitev Evidence stavbnih zemljišč (ESZ)

Področje dela: vzdrževanje javne razsvetljave, urejanje zelenih površin, EKO otoki, vzdrževanje mesta Črnomelj, pokopališka dejavnost, parkirni režim, prometna in neprometna signalizacija, SPVCP, čistilne akcije, deratizacija

Oddelek za družbene dejavnosti

Upravne in strokovne naloge na področjih: osnovna in glasbena šola, predšolska vzgoja, izobraževanje odraslih, šport, socialno varstvo, kultura in knjižničarstvo, zdravstvena in lekarniška dejavnost, starejši, mladi, romska vprašanja, NVO

Področje dela: vodenje oddelka, kadrovske zadeve, romska vprašanja, pokroviteljstvo, varnostni sosvet, denarne spodbude dijakom

Področje dela: osnovna in glasbena šola, predšolska vzgoja, kultura in knjižničarstvo, zdravstvena in lekarniška dejavnost, delovanje mladih, sodelovanje z NVO, javni razpis za kulturo, žirije za občinska priznanja

Področje dela: osnovna in glasbena šola, predšolska vzgoja, izobraževanje odraslih, šport, kultura, LAS, sodelovanje z NVO, priprava in izvajanje projektov sofinanciranih s strani države ali EU, javni razpis za šport, javna naročila, javna dela, institucionalno varstvo, Odbor za družbene dejavnosti, pomoč družini na domu

Področje dela: prostovoljstvo,  socialno varstvo, pomoč ob rojstvu, starejši, izvajanje javnih razpisov s področja oddelka, sodelovanje z NVO, pregled in potrjevanje računov/zahtevkov s področja oddelka,…

Oddelek za javne finance

Oddelek za javne finance pripravlja in razlaga občinski proračun, rebalanse, zaključni račun ter premoženjsko bilanco. Koordinira pripravo finančnih načrtov neposrednih uporabnikov občinskega proračuna.

Oddelek skrbi za finančno in blagajniško poslovanje ter skrbi za računovodstvo in knjigovodstvo. Izvaja postopke zadolževanja. Skrbi za redno poročanje o izvrševanju proračuna.

Sodeluje z nadzornim odborom Občine.

Področje dela: proračunska poraba, spremljanje proračuna krajevnih skupnosti, vodenje poslovnih knjig, priprava letnih poročil, izvajanje drugih strokovnih in administrativnih nalog s področja financ

Področje dela: proračun, nadzorni odbor, vodenje poslovnih knjig, premoženjska bilanca, priprava letnih poročil, izvajanje drugih strokovnih in administrativnih nalog s področja financ

Področje dela: proračunska poraba, plače in drugi stroški dela, vodenje poslovnih knjig, priprava letnih poročil, priprava letnih obračunov dohodnine,  izvajanje drugih strokovnih in administrativnih nalog s področja financ